poniedziałek, 8 lipca 2019

Crying game [002-006]

Cześć! Nie spodziewałam się, że post pojawi się tak szybko, jedna naszła mnie wena. Dziękuję Wam bardzo za tyle zgłoszeń pod ostatnim postem. Miałam trochę pracy, ale jestem zadowolona z końcowych efektów. Przychodzę więc z pięcioma szablonami. Koniecznie dajcie znać co o nich myślicie, no i zapraszam do składania zamówień :)




Nie spodziewałam się, że tak przyjemnie będzie mi się tworzyło ten szablon. Prosiłaś o wybranie dwóch zdjęć, jednak przemyciłam do pracy aż cztery. Mam nadzieję, że to nie będzie problem. 

Gdy tylko zobaczyłam zamówienie od razu w mojej głowie pojawiła się wizja szablonu. Mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

Na początku było ciężko, bo nie przywykłam do robienia prac z anime, jednak patrząc na efekt końcowy, praca mi się podoba :)

Dla Narcise
Natchnęłam się szablonem, do którego linka dałaś w komentarzu. Mam nadzieję, że efekt końcowy Ci się spodoba.

Zrezygnowałam z przepychu, który zawsze lubię przemycić do prac. Osobiście podoba mi się efekt końcowy. Mam nadzieję, że Tobie również.



Przyjmę każde zamówienie złożone do 13.07.2019r. 

30 komentarzy:

  1. Oba szablony wyglądają zjawiskowo <3 To co miałam w głowie przy składaniu zamówienia nie może równać się tymi cudeńkami! Są idealne pod każdym względem. Dziękuję ♥

    Ritorumai <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablony Ci się spodobały <3
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Mój szablon jest przepiękny! Bardzo, bardzo dziękuję! :D Jest dokładnie taki, jaki chciałam, żeby był <3 :D
    Bardzo podoba mi się też ten szablon z wilkiem, z elementami turkusu oraz ten z Dramione :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Cieszę się, że szablon przypadł Ci do gustu.
      Pozdrawiam ♥

      Usuń
  3. Cudowne prace! Bardzo mi się podobają. Najbardziej przypadł mi do gustu szablon z wilkiem oraz ostatni. :) Aż nie mogę się doczekać, aż będę potrzebowała jakiegoś szablonu, wtedy z pewnością zwrócę się do Ciebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i czekam na zamówienie od Ciebie <3
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Wszystkie szablony wyszły przepięknie, moje dramione szczególnie mi się podoba, jest idealne <3 Dziękuję pięknie, nie mogę się doczekać, aż znajdę chwilkę i umieszczę szablon na blogu! Z pewnością po jakieś nowości wrócę właśnie na tą stronę, pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że szablon Ci się spodobał <3
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  5. Hej! Dziękuję za komentarz u mnie na blogu i pomocne rady:)
    Patrząc na wykonanie szablonów bardzo chętnie złożę zamówienie:)

    ○ adres bloga: https://proces-fanfic.blogspot.com/
    ○ układ szablonu: nie znam nazw na to, ale chciałabym podobny do obecnego bądź taki, że tekst będzie na środku a jakieś gadżety po bokach
    ○ osoby, które mają się znaleźć na pracy: Severus Snape
    ○ kolorystyka: chciałabym ciemne barwy a szablon wykonany w mrocznej scenerii
    ○ napis/cytaty: Proces
    ○ ogólna wizja - im dokładniejszy opis, tym łatwiej nam zrealizować zamówienie: Nie chcę, aby ten szablon był jakiś przesadzony, w sensie jakoś bardzo wzorzysty albo coś w tym stylu, dla pokazania co mam na myśli ten szablon bardzo mi się spodobał: (https://www.deviantart.com/melodytemplates/art/Szablon-Always-by-Melody-631658373) natomiast no jak dla mnie jest za jasny i nie da się go pobrać, ale bardzo podoba mi się prostota, super postać Snape'a (gdyby udało Ci się wykorzystać to zdjęcie byłoby idealnie) i cytat, czego chcieć więcej :) Wiesz, widząc kilka szablonów ze Snape'em, zamiast dać jedną jego postać, to w niektórych roiło się od głów Snape'a co mi się nie podoba. Także mam nadzieję, że zobrazowałam Ci jak chciałabym aby to wyglądało:)
    ○ adres mail - prosiłabym o kontakt przez bloga, zaglądam tam codziennie a moje maile zawierają imię i nazwisko, więc chciałabym tego uniknąć :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szablon jest cudowny! Cieszę się, że dodałaś jeszcze te dwa zdjęcia dodatkowe. Wszystko wyszło wspaniale. <3 Bardzo dziękuję!

    Zamawiam jeszcze drugi szablon na bloga z nowym opowiadaniem.
    ○ adres bloga: https://wszyscy-mamy-sekrety.blogspot.com/
    ○ układ szablonu: jednokolumnowy
    ○ osoby, które mają się znaleźć na pracy: Jason Lee, Danielle Sandhu i Sara Hannounn.
    zdjęcia:
    Trzy osoby na nagłówku - daję kilka zdjęć do wyboru.
    Jason Lee:
    (To pierwsze jest świetne i gdyby udało Ci się je umieścić, byłabym zachwycona :) a przy trzecim jak coś to bez wiewiórki)
    https://funkyimg.com/i/2VmAY.jpg
    https://funkyimg.com/i/2VmAZ.jpg
    https://funkyimg.com/i/2VmB1.jpg
    Danielle Sandhu:
    https://funkyimg.com/i/2VmB2.jpg
    https://funkyimg.com/i/2VmB3.jpg
    https://funkyimg.com/i/2VmB4.jpg
    Sara Hannounn:
    https://funkyimg.com/i/2VmB5.jpg
    https://funkyimg.com/i/2VmB6.jpg
    https://funkyimg.com/i/2VmB7.jpg
    ○ kolorystyka: na początku myślałam, by był fiolet i niebieski, ale nie wiem, czy dobrze się łączą, więc aby niczego nie zepsuć, niech będzie sam niebieski, od najjaśniejszego do najciemniejszego. Najważniejsze, by całość wyglądała dobrze estetycznie i nie było ciemno i ponuro.
    ○ napis/cytaty:
    duży napis: Wszyscy mamy sekrety
    mały napis: Tajemnice są jak śnieżne kule, im dłużej się toczą, tym stają się większe.
    ○ ogólna wizja: Proszę o dobrze czytelną, wyraźną czcionkę i o menu strony prostokąty pod nagłówkiem (może max 5-6 żeby dobrze wyglądało). Proszę, by Jason i Danielle byli w centralnym miejscu, a Sara była w oddali, lekko jakby rozmyta we mgle albo "uwięziona w lustrze". Stocki: tory kolejowe, pensjonat, lustro.
    ○ adres mail: sovbedlly@onet.pl

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze tylko, odnośnie stocków, bo zapomniałam, to proszę o tory kolejowe, pensjonat, lustro, czarnego kota i białą różę. :)

      Usuń
  7. Cześć! Kojarzę Twoje prace z Centaura i niezmiernie się cieszę, że może uda mi się złożyć zamówienie, rzecz w tym, że jest to dość skomplikowana sprawa i nie chciałabym zawalać Ci komentarzy. Jest do Ciebie jakiś kontakt, gdzie mogłabym napisać i porozmawiać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! Możesz napisać na mojego maila: nabi@intmail.pl

      Usuń
    2. W takim razie idę to uczynić.

      Usuń
  8. Cześć! Podobają mi się Twoje szablony, więc nie pozostaje mi nic innego, jak pogratulować dobrze wykonanej pracy i złożyć własne zamówienie. ;)

    adres bloga: https://momentzwrotny.blogspot.com/
    układ szablonu: jednokolumnowy (z prawej strony)
    osoby, które mają znaleźć się na pracy: Daniel Radcliffe
    https://wallpapersafari.com/w/CogeVE
    https://wallpapersafari.com/w/DMvesY
    https://wallpapersafari.com/w/PqtJzR
    https://wallpapersafari.com/w/nR4AY8

    kolorystyka: czarno-biała
    napis/cytaty: Harry Potter i Moment Zwrotny oraz „Żeby być sobą, trzeba być kimś” (cytat nie musi być jakoś szczególnie wyeksponowany)
    ogólna wizja: napisałem, że interesuje mnie kolorystyka czarno-biała, ale dopuszczam oczywiście drobne odstępstwa w ramach weny twórczej (np. różne odcienie szarości, ewentualnie drobne akcenty w kolorze szmaragdowym lub bardzo podobnym). Chciałbym, żeby nagłówek znajdował się pośrodku. Jego kluczowymi elementami powinny być tytuł i zdjęcie (jedno wystarczy, np. 1 lub 4; chyba że, jak wyżej, wena będzie podpowiadać inaczej). Oprócz tego, mile widziane byłby dodatkowe akcenty w postaci dziedzińca zamku, starego zegara, zamglonego lasu, księżyca w pełni itp. Chciałbym także, żeby strony znajdowały się po lewej stronie i przesuwały się wraz z czytaniem treści (coś takiego: https://rodzenstwopotter.blogspot.com/). Tło bloga czarne, preferowane czcionki: Times New Roman i Georgia. Ogólnie szablon powinien być stosunkowo skromy, ale przy tym tajemniczy i lekko mroczny. To chyba tyle w kwestii moich wymagań, resztę pozostawiam twórcy. :)

    adres mail: dannyking5991@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Składam zamówionko!

    1.
    ○ adres bloga - boy-with-the-light.blogspot.com
    ○ układ szablonu - otwarty
    ○ osoby, które mają się znaleźć na pracy - może znaleźć się tu dziewczyna, jej wygląd jest obojętny
    ○ kolorystyka - mroczna
    ○ napis/cytaty - Be my light & Be my darkness
    ○ ogólna wizja - ciemna kolorystyka pracy z przebłyskami światła/mgły. Ewentualnie podział pracy tak by światło i mrok ze sobą kontrastowało. Nagłówek może być zablokowany w tle, na całą wysokość bloga, tak by przechodził z ciemnych barw w jasne. Na górze niech jest jasny, a na dole ciemny. Na dole tez może znajdować się np: latarnia, żywopłot i mroczne kwiaty, a na gorze np jakieś ładne ptaki itp.

    2.
    ○ adres bloga -canitakeyoursweetblood.blogspot.com
    ○ układ szablonu - dowolny
    ○ osoby - nie mam konkretnych ale zależy mi na laleczce voodoo
    ○ kolorystyka - ciemna z krwawymi plamami
    ○napis - Can I take your sweet blood?
    ○ ogólna wizja - zdam się na ciebie

    3.
    ○adres bloga - daughter-ofhades.blogspot.com
    ○ układ - dowolny
    ○ osoby - dowolnie wyglądająca dziewczyna
    ○ kolorystyka - dowolną
    ○ napis - Daughter of Hades
    ○ ogólna wizja - mogą pojawić się akcenty charakterystyczne dla greckich bogów (przede wszystkim związane z Hadesem)

    4.
    ○ adres bloga - fourteenthsunrise.blogspot.com
    ○ układ - dowolny
    ○ osoby - 4 chłopaków i dziewczyna (wyślę Ci szczegółowy opis)
    ○ kolorystyka - może być jaskrawe i barwne
    ○ ogólna wizja - zależy mi na umieszczenie księżyców w różnych fazach

    5.
    ○ adres bloga - littlestarisstillshining.blogspot.com/
    ○ układ - otwarty, nagłówek po prawej lub lewej stronie
    ○ osoby - dziewczyna i 2 chłopaków (wyślę Ci szczegółowy opis )
    ○ kolorystyka - ciemny niebieski
    ○ ogólna wizja - zależy mi na gwiazdach i planetach umieszczonych na nagłówku

    6.
    ○ adres bloga - ahloisi.blogspot.com
    ○ układ - może być otwarty ale to jak chcesz
    ○ osoby - może być postać z gry AION której wygląd odpowiadałby mojej postaci ( wyślę Ci szczegółowy opis )
    ○ kolorystyka - dowolną
    ○ ogólna wizja - zależy mi by były dodane elementy fantasy

    7.
    ○ adres bloga - ithink-iamhuman.blogspot.com
    ○ układ - zamknięty
    ○ osoby - dziewczyna robot
    ○ kolorystyka - niebieski, czerwony, biały
    ○ ogólna wizja - zdaje się na ciebie

    ♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć kochana!

    Oczywiście nie mogło mnie zabraknąć na tym jakże zacnym blogu. Wiesz doskonale jak kocham twoją grafikę i bardzo się cieszę, że stworzyłaś tę szabloniarnię. Przysięgam, myślałam że odeszłaś z bloggera (głupia ja sprawdzała tylko Bajkowe), a tutaj taka wspaniała niespodzianka. Oj będę częstym gościem ❤️

    Jestem tak cholernie zakochana w szablonie z Draco i Hermioną, że to niemal graniczy z szaleństwem. Jest prześliczny, BĄDŹMY W NIEBIE. ❤️❤️❤️
    Pozostałe to ofc również cuda (zwłaszcza drugi, aa), jednak Dramione to mój faworyt. Ach, nadal mnie zaskakujesz.

    Ja na chwilę obecną nie potrzebuję żadnego szablonu, bo Twoje cuda nadal zdobią moje blogi, ale mam kilka propozycji, gdyby zabrakło Ci postaci.

    Aniołki Victoria's Secret, ojej. Widzę szablonik z układem zamkniętym w odcieniach różu z Romee Strijd, Stellą Maxwell lub Josephine Skriver na nagłówku. Albo Barbarą Palvin w odcieniach błękitu. Albo Fallon z nowej 'Dynatsii'. Oo, albo coś z bohaterami 'Stranger Things', albo 'Avengers' w bardziej mrocznym klimacie.
    Jezu, aż sama bym potworzyła jakbym cokolwiek umiała z tych kodów, haha.

    Czekam bardzo niecierpliwie na kolejną Twoją wspaniałą notkę i życzę Ci mnóstwo weny. Mam nadzieję, że Twoje wakacje są udane.

    Buziaki, Leah.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci ślicznie za komentarz <3 Jak tylko znajdę wolną chwilę to z pewnością wykonam zamówienie z twoimi propozycjami :)
      Co do wakacji to niestety pracuję, więc za dużo nie odpocznę. Znajduję jednak czas na grafikę, więc nie jest tak źle :)
      Pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  11. Ale piękne szablony ♥ Jestem zakochana w każdym po kolei ♥
    Nie mogę się doczekać aby zobaczyć więcej takich perełek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cześć!
    Jak mogłoby mnie tutaj zabraknąć? Dziękuję bardzo za informację o nowym blogu. Głupia ja zobaczyłam komentarz dopiero dzisiaj, haha.
    Pamiętam jeszcze początki na grafika centaura! Ale ten czas leci.
    Każda Twoja praca po prostu porywała moje serce. Z czasem stały się one wręcz fenomenalne.
    Z pewnością będę śledzić Twoje publikacje z cudownymi szablonami.
    Choć słaby ze mnie grafik, muszę zaznaczyć, że robisz niesamowitą robotę!
    Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze będziesz skłonna wykonać dla mnie jakiś szablon ;D.
    Życzę owocnej pracy i duuużo weny, czasu i czego tam jeszcze potrzebujesz ^^.
    Tulę, Sho <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi widzieć Starych Przyjaciół <3 Dziękuję bardzo za komentarz. Jeśli będziesz potrzebować szablon to wal śmiało, z chęcią go dla Ciebie wykonam ♥
      Przesyłam całuski :3

      Usuń
  13. Hej, to znowu ja. :) Miałam się jeszcze wstrzymać ze składaniem zamówienia, ale niedługo będę potrzebować szablonu i pomyślałam, że nie ma co zwlekać, a bardzo miło by było mieć szablon od Ciebie. ;)

    ○ adres bloga: mm-nie-pytaj-mnie.blogspot.com
    ○ układ szablonu: jednokolumnowy
    ○ osoby, które mają się znaleźć na pracy: Alba August
    znalazłam dwa przykładowe zdjęcia, ale w razie czego możesz wykorzystać tylko jedno albo w razie czego poszukać jeszcze innych
    http://soundvenue.com/wp-content/uploads/2019/05/alba-august-2-759x969.jpg
    https://files.baaam.se/uploads/2019/05/alba-august-skadespelare-the-rain-700x934.jpg
    ○ kolorystyka - myślałam o odcieniach pomarańczu i żółci, może z dodatkiem bieli i/lub brązu
    ○ napis/cytaty:
    Jak mogłam zgubić się wśród ulic, które znam? Nie pytaj mnie
    [jeżeli będzie to możliwe, prosiłabym o wyróżnienie w jakiś sposób fragmentu "nie pytaj mnie", co przy okazji jest tytułem bloga]
    ○ ogólna wizja - jeśli chodzi o nagłówek, chciałabym, żeby oprócz postaci znalazły się tam zdjęcia z Krakowa, może Rynek albo Wawel, bo będzie grał w opowiadaniu ważną rolę - ogólnie takie miejskie klimaty będą okej; dopasowanie całej reszty pozostawiam Tobie :)
    ○ adres mail: hania_bialas@o2.pl

    + Ogólnie póki co blog jest prywatny, ale upublicznię go zaraz po otrzymaniu zamówienia. :) Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Droga Oreuis, zauważyłam teraz, że w niektórych szablonach w postach czcionki mają różne kolory. Jedna przy pogrubieniu ma kolor np. niebieski, druga przy kursywie żółty, a przy podkreśleniu jeszcze inny. Czy mogłabym poprosić, żeby w postach cały tekst był w jednym kolorze? To ważne, żeby opowiadanie czytało się dobrze. Wybacz, że dopiero teraz o tym piszę, ale zauważyłam to teraz. :)

    OdpowiedzUsuń