czwartek, 18 lipca 2019

[007-009]

Cześć! Wybaczcie, że tyle to trwa, ale na co dzień pracuję od 8:00 do 16:00 i wtedy jestem dopiero przed 18:00. Często jestem tak zmęczona, że nic mi się nie chce. No i na domiar złego jestem chora. Ledwo oddycham, nie jestem w stanie mówić, po prostu czuję się fatalnie. Dzisiaj oddaję tylko 3 zamówienia. Może do niedzieli uda mi się wykonać pozostałe. Przepraszam, że musicie tyle czekać.
Jeśli ktoś chciałby jeszcze coś zamówić to piszcie śmiało. W lewej kolumnie bloga znajduje się status zamówień, więc zawsze możecie sprawdzić na jakim etapie jest wasze zamówienie.
I jeszcze jedna sprawa. Chyba nie do końca się zrozumieliśmy jeśli chodzi o układ bloga. W regulaminie jest podpunkt, mówiący, że przy składaniu zamówienia należy napisać układ. Miałam na myśli ułożenie nagłówka względem całego bloga (wszystko układy opisane są tu). Naprawdę nie rozumiem o co Wam chodzi gdy piszecie układ jednokolumnowy. Przez to sformułowanie rozumiem, że ma być tylko kolumna główna z postem. Zmodyfikuję ten podpunkt w regulaminie by już nikt nie miał z nim problemu.




dla Savage
 Udało mi się znaleźć tą sylwetkę Snape'a, o której Ci zależało. Pozwoliłam sobie dodać odrobinę czerwieni aby nadać mroczny charakter. Mam nadzieję, że praca Ci się spodoba.

Przyjemnie mi się tworzyło ten szablon. Mam nadzieję, że w całości oddaje charakter, na którym Ci zależało.


dla hexianectere
Na początku ciężko mi było znaleźć odpowiednie stocki. Nic mi nie pasowało. W końcu jednak udało mi się stworzyć tą kompozycję. Mam nadzieję, że Ci się spodoba.

Przyjmuję zamówienia

11 komentarzy:

  1. Matko, bosko kochano! Pierwszy szablon dla mnie jest naprawdę przecudowny w takich kolorach, jak chciałam i bardzo klimatem pasuję do mojego opowiadania. Co do drugiego, też jest piękny i kocham go całym sercem, mimo że zapomniałaś o napisie głównym, ale to pewnie dlatego, że informacja pojawiła się w kolejnych mejlach. Czekam na ostatnie zamówienie i chyba zamówię jeszcze jeden, tak bardzo się zakochałam w twoich pracach. Napisze na mejla! Jeszcze raz bardzo dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim ulubieńcem jest 007 <3 Kocham, gdy nie widać tak stricte postaci, to wtedy cieszy moje oczy ^^ Dlatego też chciałabym poprosić o szablon, który będzie wykonany w podobnym stylu, co 007.

    adres bloga: https://pannaweasley.blogspot.com/
    układ szablonu: nie wiem jak go określić, ale w takim samym stylu co 007. Po lewej stronie, bodajże otwarty.
    osoby, które mają się znaleźć na pracy: tu też jest problem. To nie są stricte postaci, tylko jak w szablonie 007 ich zarysy, bez twarzy czy coś, po prostu są zamalowane. Nie wiem, czy to możliwe, ale chciałabym, by to wyglądało tak: z tyłu stoi grupa ludzi (https://pl.pinterest.com/pin/522558363012334315/), przed nimi czarodziejka rzucająca czar (https://pl.pinterest.com/pin/485755509807056871/ [albo 1, albo 7, albo 10]) i postać, w której stronę jest rzucane zaklęcie. Niestety do niej nie mam zdjęcia, ale jeśli znajdziesz coś takiego, w której postać wyciąga ręce w ramach obrony, to będę bardzo szczęśliwa.
    kolorystyka: ciemna. Może być czerń i elementy czerwieni, które przywodziłyby na myśl krew. Ogółem chciałabym czarny, białe postaci i właśnie gdzieniegdzie czerwień.
    napis/cytaty: Szczęście nie jest dla morderców
    ogólna wizja: Można uznać to za scenę walki. Prowadzę coś w rodzaju kryminału, a chciałabym, by szablon pokazywał scenę zabójstwa. Z tyłu jest grupa czarodziejów, która patrzy na czarownicę rzucającą zaklęcie na stojącego chłopaka. Jeśli zdjęcia ci nie pasują, możesz wybrać inne, które lepiej by się nadawały. Zamysł ma być mroczny, może wzbudzający niepokój. Postacie, tak jak w szablonie 007, są pokolorowane na biało, więc nie widać ich twarzy. To zdarzenie dzieje się po lewej stronie bloga, a strony, informacje, button, wyświetlenia i obserwujący po prawej stronie. Ogółem pomysł jak w 007.
    adres mail: belissia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak, tak! Znalazłam wreszcie bloga, na którym mogę skłaać zamówienia. przejrzałam Twoje prace i jestem w nich zakochana <3 Uwielbiam takie style.
    Chciałabym więc w związku z tym zamówić szablon ^^

    ○ adres bloga: https://followtd.blogspot.com/
    ○ układ szablonu: Układ zamkniety, wyśrodkowany, na długość wszystkich kolumn
    ○ osoby, które mają się znaleźć na pracy: Frodo Baggins
    ○ kolorystyka: Chciałabym aby to były bardziej ciemne kolory, jednak, żeby szablon nie był zbyt przygaszony. Mile widziane jasne akcenty do szablonu.
    ○ napis/cytaty: Głowny: Follow The Dream mniejsze/poboczne: cytaty w Władców pierścieni (po angieslku)
    ○ ogólna wizja: Czcionka w poście żeby była nie za mała i aby było to coś innego niż zwykły arial, mile widziane akcenty dodawania tekstu w cytat aby były fajnie oznaczone, kształty do kart na blogu aby były podświetlanie kiedy się na nie najedzie (mogą być nawet ruchome) i prosiłabym aby nie były w jednej kolumnie z opisem nagłówka i innymi dodatkami np. obserwujący itp.
    ○ adres mail - natalia.pas022@gmail.com
    Mam nadzieję, że w miarę zrozumiale wytłumaczyłam moje zamówienie. W razie pytań, śmiało pisz. Z góry dziękuję i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć!
    Wszystkie szablony wyszły ci naprawdę super.
    Moim faworytem jest drugi (zapewne z powodu kolorystyki, która jest wręcz magiczna!).
    Tulę i życzę zdrowia!
    Sho

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej hej :D
    Trzeci szablon to zdecydowanie mój faworyt! Nagłówek urzeka swego rodzaju delikatnością wykonania, miękkimi przejściami pomiędzy dosyć dużymi i wyrazistymi stockami. Para ramek, górna i dolna, na pierwszy rzut oka niewidoczna, jednak zdecydowanie dopełnia i urozmaica header. Połączenie kolorów, pozornie nie idących w parze, robi wrażenie, bo całość jest utrzymana w spokojnej, stonowanej kolorystyce.
    Oczywiście reszta prac jest także super sporządzona!

    Pozdrawiam i powodzenia życzę przy wykonywaniu kolejnych zamówień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci zdrowia bo chorować w lecie to nie fajnie :(
    Szablony piękne jak zawsze :) Ostatni najbardziej mi się spodobał przez te kolorki połączenie ciemnego z kremowym ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj!!!
    Bardzo cię przepraszam że dopiero teraz ale byłam w Bieszczadach bez zasięgu i telefonu...
    Szablon jest przepiękny, lepszego sobie wyobrazić nie mogłam, słowem... NO ZAJEBISTY XDD
    dziś wieczorkiem go wstawię jak złapie chwilkę wolnego
    Jeszcze raz dziękuję i dużo zdrowia!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. adres bloga: https://dramione-nasza-milosc.blogspot.com
    układ szablonu - otwarty z nagłówkiem wyrównanym do lewej.
    osoby, które mają się znaleźć na pracy: Emma Watson i Tom Felton.
    kolorystyka: szaro-czerwona
    napis/cytaty: "I can't imagine a world with you gone."
    ogólna wizja: bardzo proszę aby na szablonie znajdowali się jedynie Emma i Tom, stojacy obok siebie. Tom w garniturze, a Emma w sukience. a pod spodem cytat. Nic więcej. Co do gadzetów to proszę aby znajdowały się one po prawej stronie.
    adres mail: oliviablake219@gmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń